Red Chocolate

Hej!
Denna blogg, möjligvis videoblogg nån gång i framtiden, är skapad för att ge Dig som läsare en insikt i hur det är att vara musiker i alla dess former. Vi, Beatrice och jag (Jonathan), har startat ett band som heter Red Chocolate. Här på denna blogg kan Du följa vår väg till att få spelningar, skivkontrakt etc. Som ett tillägg kan nämnas att varken jag eller Beatrice har varit aktiva i "spela i grupp" sammanhang förut. Ingen av oss har spelat instrument mer än 1,5 - 2 år. Därför blir detta vår debut inom detta område. Mer information kommer inom en snar framtid...

/Jonathan & Beatrice

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Oj, gud vad spännande

2008-01-29 @ 19:17:56
Postat av: Bea

Åh detta kommer jag följa Absofuckinglutely!

2008-01-29 @ 21:10:43
URL: http://abej.blogg.se
Postat av: esw

omg omg omg..

btw, jag har skickat en vänförfrågan till er på myspace. har ni accepterat eller? jag hoppas det.. för alltså, så coola människor som er måste man liksom va kompis med på myspace!

så kirra biffen! :O :O

peace out.
puss//erat största fan!

2008-02-01 @ 03:00:17
URL: http://esw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0